کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

رقابت شانه‌به‌شانه تیم‌های بالا ‌و ‌پایین ‌جدول در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال | جنگ سهمیه

  • کد خبر: ۳۸۸۸۵
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
رقابت شانه‌به‌شانه تیم‌های بالا ‌و ‌پایین ‌جدول در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال | جنگ سهمیه
بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال به‌ عبارتی جدال مدعیان کسب سهمیه با فانوس‌به‌دستانی است که برای بقا در جدول با هم می‌جنگند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته بیست‌و‌نهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران، عصر امروز با برگزاری ۸ مسابقه به‌صورت هم‌زمان آغاز می‌شود. بازی‌های این هفته به‌عبارتی جدال مدعیان کسب سهمیه با فانوس‌به‌دستانی است که برای بقا در جدول با هم می‌جنگند. در مهم‌ترین بازی‌های این هفته و از ساعت ۲۰:۴۵، شهرآورد تبریز میان تراکتور و ماشین برگزار خواهد شد؛ مسابقه‌ای که برای سرخ‌های تبریزی بسیار حائز‌اهمیت خواهد بود. در جم پارسی‌ها که چند‌هفته‌ای است در نتیجه‌گیری ضعیف عمل کرده‌اند، باید از فولادی پذیرایی کنند که برای کسب سهمیه، به ۳‌امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. در دیگر بازی حساس فردا، شاهین برای زنده‌نگهداشتن امید‌های بقایش در لیگ باید صنعت‌نفت را در آبادان از پیش‌رو بردارد. باخت یا تساوی شاهینی‌ها، سند سقوط آن‌ها به دسته اول را امضا خواهد کرد.


جنگ منشا با رفقای قدیمی

پرسپولیس هفته گذشته با شکست مقابل ذوب‌آهن این تیم را از منطقه خطر نجات داد و اکنون نیز به‌مصاف تیمی دیگر می‌رود که احتمال سقوطش وجود دارد. گل‌گهر سیرجان هم مثل ذوب‌آهن بسیار با‌انگیزه است؛ در‌حالی‌که پرسپولیس قهرمان فقط منتظر پایان لیگ است و شاید بازیکنان این تیم از هم‌اکنون در فکر دربی ۵ شهریور ۹۹ هستند؛ مسابقه‌ای که در نیمه‌نهایی جام حذفی برگزار می‌شود. به‌همین‌دلیل شاید گل‌گهر هم بتواند از پرسپولیس بی‌انگیزه امتیاز بگیرد.
پرسپولیس با ۱۴ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد و گل‌زدن به تیم قهرمان هم آسان نیست. گل‌گهر سیرجان، اما وضعیتش متفاوت است. گادوین منشا در این تیم شاید انگیزه‌ای داشته باشد تا دوباره در فوتبال ایران و مقابل تیم سابقش پرسپولیس، خودی نشان بدهد. مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر ۱ به سود پرسپولیس به پایان رسید.


جنگ سقوط و سهمیه در آزادی

استقلال هفته گذشته در مشهد با نتیجه مساوی ۲‌بر ۲ مقابل شهرخودرو متوقف شد؛ با‌این‌حال همچنان در رده دوم جدول لیگ قرار دارد. شاگردان مجیدی اگر در این بازی خانگی پیروز شوند، بخت اول نایب‌قهرمانی خواهند بود و خیالشان از کسب سهمیه در لیگ نیز تا حدی راحت می‌شود. آبی‌پوشان البته حریف راحتی پیش‌رو ندارند. پیکان در بازی رفت هم با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ استقلال را متوقف کرده بود. اکنون، اما بازیکنان پیکان بسیار با‌انگیزه هستند؛ زیرا آن‌ها برای بقا تلاش می‌کنند. شاگردان ویسی ۵ هفته است که شکست نخورده‌اند، ولی این هفته عبدا... ویسی به‌دلیل انضباطی روی نیمکت حضور ندارد. استقلال هم با پیروزی مقابل سپاهان در جام حذفی بسیار با‌روحیه و با‌انگیزه است؛ تیمی که بازی خوبی را مقابل سپاهان به نمایش گذاشت و اجازه عرض‌اندام به حریف اصفهانی و قدرتمند خود نداد. در این مسابقه جنگ سهمیه و سقوط را شاهد هستیم.


خط حمله آبی‌ها برای جام حذفی آماده می‌شود

شیخ دیاباته، ارسلان مطهری و فرشید اسماعیلی، ۳ بازیکنی که به‌علت آسیب‌دیدگی نتوانستند در بازی گذشته مقابل سپاهان، استقلال را همراهی کنند، در بازی امروز هم غایب خواهند بود. این ۳ بازیکن در روز‌های گذشته با کادر پزشکی استقلال به‌صورت اختصاصی کار کردند و از نظر مصدومیت مشکل خاصی ندارند؛ اما فرهاد مجیدی تصمیم جدیدی درباره‌شان گرفته است. با توجه به نزدیک‌بودن شهرآورد پایتخت در نیمه‌نهایی جام حذفی، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته با توجه به عملکرد خوب جایگزین‌های ۳ بازیکن مصدوم در دیدار با سپاهان مقابل پیکان نیز به آن‌ها استراحت بدهد. بااین‌وضعیت احتمال دارد این ۳ بازیکن در فهرست هجده نفره استقلال برای بازی با پیکان قرار بگیرند، اما در ترکیب اصلی جایی نخواهند داشت تا استراحت کنند و بتوانند برای بازی‌های بعدی با قدرت بیشتری به میدان بروند.


آبی‌ها به‌دنبال پنالتی پنجم!

ادامه‌دار‌شدن اشتباهات داوری در دیدار‌های استقلال، صدای رقبا را به‌شدت در‌آورده است. به‌زعم بیشتر کارشناسان، ۴ گل از ۶ گل آخر آبی‌ها نباید به ثمر می‌رسیده است؛ اتفاقی که می‌توانست حسابی اوضاع این تیم تهرانی در جدول را دگرگون کند. آن‌ها همچنین در هر ۴ مسابقه آخر خود یک ضربه پنالتی به دست آورده‌اند که باید دید این روند در بازی با پیکان همچنان ادامه خواهد یافت یا خیر.


جنگ برای آقای‌گلی

یکی از جذابیت‌های بازی امشب، نبرد آقای گلی میان دیاباته و شهریار مغانلو است. دیاباته هم‌اکنون با ۱۳ گل در صدر جدول گل‌زنان لیگ حضور دارد، اما با توجه به غیبت او، شهریار مغانلو که تاکنون ۱۲ گل به ثمر رسانده است، می‌تواند با گل‌زنی در این بازی یا هفته آینده برابر سپاهان، عنوانی را که هفته‌ها در اختیار داشت، از مهاجم مالیایی استقلال پس بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->